Supergeten, nu får du väl ändå sansa dig lite!! Istället för att svara på frågor om dina påståenden så påstår du något annat. Svenskar finns uppenbarligen eftersom vi är här och diskuterar och lever i ett land som heter Sverige, så den frågeställningen var oerhört korkad. Visst är det väl viktigt att definiera svensk kultur, hur ska man annar kunna ställa sig till den??
Vad det gäller mina åsikter om Maud Olofsson, så är de inte direkt höga, men på vilket sätt handlar ditt citat något om den svenska kulturen??, asch, det kan du ju inte förklara för då måste du ju tala om vad du anser vara svensk kultur, och det för ju inte frågan framåt... 
Eftersom du inte ser ett problem med dagens politik, så behöver du ju inte debattera mer med mig? Jag tyckte verkligen att exemplen med våra största politiska ledare i detta land borde räcka som argument från min sida på din efterfrågan om exempel, men uppenbarligen tycker inte du det är allvarligt när Mona, Fredrik och Borg bespottar svensk kultur.
Då detta är fallet behöver vi ju endast enas om att:
1. Jag ser en ganska stor problematik med att våra ledare hånar svensk kultur.
2. Du tycker inte detta är ett problem.
Sålunda är det väl bäst att vi släpper det med detta konstaterande? Du får exempel som du struntar i, varför skall jag då fortsätta debattera med dig?
No hard feelings! Man får tycka olika. (säger jag lite lagom kulturellt påverkad av det engelska språket)
Ps. man kan ju fundera på Monas ord: "vi svenskar". Även Mauds ord "inte vi svenskar".
Vad kan det månne vara för konstig folkgrupp de använder som motvikt till invandrare..? Är det kanske Fredriks "etniska svenskar mitt i livet" de tänker på..? Finns sålunda svensken och den svenska kulturen enbart i negationer?