Författare Ämne: Uppdatering  (läst 5512 gånger)

Utloggad Gorm

  • Administratör
  • Gode
  • Antal inlägg: 2 926
    • Arkeologiforum
Uppdatering
« skrivet: november 13, 2008, 20:33 »
Jag har idag gjort en uppdatering av programvaran. Galleriet är borta eftersom det inte användes och just nu fungerar inte kontaktformuläret riktigt som det ska. Hör gärna av er om ni ser nåt som inte stämmer.

/Johan - Administratör
: iarþ : sal : rifna : uk : ubhimin :

Utloggad Sven-Åke

  • Veteran
  • Antal inlägg: 652
Uppdatering
« Svar #1 skrivet: november 13, 2008, 21:54 »
Om man får ha en liten önskan så??  - Jag önskar att "Ämnen med nya inlägg"   läggs högst upp på sidan.  Det är ju där dom intressanta diskussionerna finns.

Utloggad Måns Sjöberg

  • Stammis
  • Antal inlägg: 210
    • Watercolor painting
Uppdatering
« Svar #2 skrivet: november 14, 2008, 08:53 »
Om man får ha en liten önskan så??  - Jag önskar att "Ämnen med nya inlägg"   läggs högst upp på sidan.  Det är ju där dom intressanta diskussionerna finns.
Instämmer!

Utloggad Gorm

  • Administratör
  • Gode
  • Antal inlägg: 2 926
    • Arkeologiforum
Uppdatering
« Svar #3 skrivet: november 14, 2008, 21:40 »
Det är ett bra förslag och om jag inte minns det så har detta önskemål framförts tidigare och som visade sig vara ganska svårt att realisera. Är man inloggad kan man lätt se nya inlägg sedan senaste besöket genom att klicka på länken överst på sidan, inte riktigt samma sak men så kommer det tyvärr att vara även i fortsättningen.

/Johan
: iarþ : sal : rifna : uk : ubhimin :

Utloggad Sven-Åke

  • Veteran
  • Antal inlägg: 652
Uppdatering
« Svar #4 skrivet: november 15, 2008, 12:39 »
Det är OK.  Jag läser vidare ändå.  Förresten, är det någon som sett Pompeji-utställningen i Hässleholm och har någon kommentar om den?

Utloggad Gorm

  • Administratör
  • Gode
  • Antal inlägg: 2 926
    • Arkeologiforum
Uppdatering
« Svar #5 skrivet: november 16, 2008, 13:37 »
Förresten, är det någon som sett Pompeji-utställningen i Hässleholm och har någon kommentar om den?

Kanske inte riktigt rätt ställe för den frågan? ;)

Nu fungerar kontaktformuläret igen! :)

/Johan
« Senast ändrad: november 16, 2008, 16:42 av Gorm »
: iarþ : sal : rifna : uk : ubhimin :

Utloggad Mats Hansson

  • Gode
  • Antal inlägg: 1 806
Uppdatering
« Svar #6 skrivet: november 17, 2008, 09:18 »
Har noterat att inloggningstiden har blivit "För alltid" igen, om man inte väljer någon annan tid. Vet att ni hade den inställd på "ett dygn" förut - för att man inte av misstag ska ligga inloggad för evigt om man råkar glömma att logga ut. Gissar att 1-dygnsvärdet (by default)  bara fallit bort vid program-uppdateringen, eller?

/Mats

Utloggad Gorm

  • Administratör
  • Gode
  • Antal inlägg: 2 926
    • Arkeologiforum
Uppdatering
« Svar #7 skrivet: november 17, 2008, 10:14 »
Uppdateringen skrev över mina ändringar... vi får vara noga med att logga ut tills jag fixat det. ;) Tack för påminnelsen.   :)

Finns det något annat som saknas?

/Johan
: iarþ : sal : rifna : uk : ubhimin :